Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

donderdag 6 juni 2013

Preston & Child: De gruwelkamer (Pendergast, #3)


De gruwelkamer (Pendergast, #3)
De gruwelkamer (Pendergast, #3) by Douglas Preston
My rating: 0 of 5 stars

Inhoud:
In Manhattan wordt een gruwelijke ontdekking gedaan: een ondergronds knekelhuis met de botten van tientallen slachtoffers.

De moorden blijken rond 1880 gepleegd te zijn door een persoon. Deze seriemoordenaar had een obsessie met het verlengen van zijn eigen levensduur.

Als na een krantenartikel over de oude moorden vrijwel identieke nieuwe moorden worden gepleegd, breekt er paniek uit in New York. FBI-agent Pendergast, journalist Bill Smithback en archeologe Nora Kelly proberen de identiteit van de moordenaar te achterhalen... voordat ze de volgende slachtoffers worden.

Waardering:
Omdat ik, toen ik het boek las, nog geen beoordelingen en mening gaf over boeken is het voor mij niet mogelijk om nu een juiste waardering aan het boek te geven. Ik hoop in de aankomende jaren tijd te vinden om de serie weer op te pakken om opnieuw te lezen, zodat ik ook dit boek een waardering kan geven.

Overige boekinformatie:
Uitgeverij: Luitingh-Sijthoff
Isbn: 90.245.4404.1
445 pagina's




View all my reviews

Geen opmerkingen: