Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

donderdag 6 juni 2013

Joe Donnelly: De shee


De shee
De shee by Joe Donnelly
My rating: 0 of 5 stars

Inhoud:
Diep in de oeroude grafheuvel beweegt er iets-ademt- ontwaakt.......... vlak voor zijn ogen, op nog geen meter afstand,zoeken monsterlijke klauwen hun weg.een zwarte,puntige tong,bedekt met puisten,schiet naar voren,.... In Kilgallan,een rustig vredig dorpje aan de ierse westkust,kunnen de kinderen rustig buiten spelen. Tot een groepje archeologen een mysterieuze Keltische grafheuvel ontdekken. Zodra de opgravingen beginnen,lijken de dorpsbewoners een voor een bezeten te raken:bezeten door de zwarte kracht van het kwaad,die hen opzweept tot gruwelijke lustmoorden. Journaliste Liz Cannon en fotograaf Sean McCullain proberen achter de oorzaak van de vele ijzingwekkende dorpstragedies te komen. zoude de nachtmerries van Sean er iets mee te maken hebben?

Waardering:
Omdat ik, toen ik het boek las, nog geen beoordelingen en mening gaf over boeken is het voor mij niet mogelijk om nu een juiste waardering aan het boek te geven. Ik hoop in de aankomende jaren tijd te vinden om de serie weer op te pakken om opnieuw te lezen, zodat ik ook dit boek een waardering kan geven.

Overige boekinformatie:
Uitgeverij: Van Reemst Areopagus
ISBN: 90.410.0156.5
429 pagina's



View all my reviews

Geen opmerkingen: