Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

donderdag 6 juni 2013

Preston & Child: De vloek van het oerwoud


De vloek van het oerwoud
De vloek van het oerwoud by Douglas Preston
My rating: 0 of 5 stars

Inhoud:
In Amazonië, de laatste witte vlek op de wereldkaart, vindt een antropologische expeditie een gruwelijk einde. Enig overblijfsel: een kist, geadresseerd aan het Natural History Museum.

Jaren later moet een grote tentoonstelling de sluiting van het museum voorkomen. Maar een week voor de gala-opening worden in het museum enkele kinderen gevonden. Vermoord. Gruwelijk vermoord.

Er sluipt iets door de stoffige gangen en galmende zalen. Zijn de fossiele dinosaurusbotten tot leven gekomen? Zijn de geruchten over een monster waar? Zijn de kinderen de laatste slachtoffers? Of de eerste?

Margo Green ontdekt een verband tussen de moorden, de mislukte Amazone-expeditie en een vreemd afgodsbeeld. Het zwarte hart van het oerwoud vergeet niet. Niets.

Waardering:
Omdat ik, toen ik het boek las, nog geen beoordelingen en mening gaf over boeken is het voor mij niet mogelijk om nu een juiste waardering aan het boek te geven. Ik hoop in de aankomende jaren tijd te vinden om de serie weer op te pakken om opnieuw te lezen, zodat ik ook dit boek een waardering kan geven.

Overige boekinformatie:
Uitgeverij: Luitingh-Sijthoff
Isbn : 90.245.2284.6
353 pagina’s; paperback




View all my reviews

Geen opmerkingen: