Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

donderdag 6 juni 2013

Jeffery Deaver: Dodendans


Dodendans
Dodendans by Jeffery Deaver
My rating: 0 of 5 stars

Inhoud:
Lincoln Rhyme, de door een ongeluk volledig verlamde rechercheur en zijn rechterhand, Amelia Sachs, worden door de New Yorkse politie gevraagd te helpen bij het opsporen van een buitengewoon sluwe en gewetenloze seriemoordenaar.
Slechts één van zijn slachtoffers heeft lang genoeg geleefd om de politie een aanwijzing te geven. De moordenaar heeft een griezelige tatoeage op zijn arm: de dood dansend met een vrouw voor een doodskist.
De tatoeage doet bij Rhyme de herinnering aan een eerdere ontmoeting met de moordenaar herleven en met een bitter gevoel voor wraak bijt hij zich vast in de zaak.
Dan komen Rhyme en Sachs erachter dat de moordenaar is ingehuurd om drie getuigen om te brengen voordat zij hun belastende verklaring kunnen afleggen tegenover een grand jury. En ze hebben maar 48 uur voordat de rechtszaak begint...

Waardering:
Omdat ik, toen ik het boek las, nog geen beoordelingen en mening gaf over boeken is het voor mij niet mogelijk om nu een juiste waardering aan het boek te geven. Ik hoop in de aankomende jaren tijd te vinden om de serie weer op te pakken om opnieuw te lezen, zodat ik ook dit boek een waardering kan geven.

Overige boekinformatie:
Uitgeverij: Van Holkema & Warendorf
ISBN : 90.269.8142.2
319 pagina’s; paperback





View all my reviews

Geen opmerkingen: