Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

donderdag 6 juni 2013

Philip Jolowicz: Torens van Stilte


Torens van Stilte
Torens van Stilte by Philip Jolowicz
My rating: 0 of 5 stars

Inhoud:
Fin Border, een Engelse advocaat in New York, wordt 's morgens vroeg door zijn beste vriend gebeld omdat deze hem zijn nieuwste aanwinst wil laten zien: een McLaren F1, een auto van een slordige 400.000 dollar. Wanneer zijn vriend, een grote bankier op Wall Street, de auto wil uittesten, stort deze zich met driehonderd kilometer per uur op de ondergelegen snelweg. Daarbij sleurt hij vijftien mensen mee in zijn dood. Fin staat voor een raadsel als hij hoort dat de McLaren op zijn naam staat. Binnen 24 uur zit Fin zonder geld, staat hij onder verdenking van de politie en wordt hij aangeklaagd wegens de dood van 15 onschuldigen. Zijn advocatenkantoor wil hem zo snel mogelijk kwijt en stuurt hem naar India. Daar wordt zijn ergste nachtmerrie werkelijkheid als zijn nieuwe bestemming Bombay blijkt te zijn, de stad waar zijn vader zelfmoord heeft gepleegd…

Waardering:
Omdat ik, toen ik het boek las, nog geen beoordelingen en mening gaf over boeken is het voor mij niet mogelijk om nu een juiste waardering aan het boek te geven. Ik hoop in de aankomende jaren tijd te vinden om de serie weer op te pakken om opnieuw te lezen, zodat ik ook dit boek een waardering kan geven.

Overige boekinformatie:
Uitgeverij: Areopagus
ISBN : 90.5108.642.3
271 pagina’s; Hardcover




View all my reviews

Geen opmerkingen: