Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

donderdag 6 juni 2013

Jeffery Deaver: Tot op de bot


Tot op de bot
Tot op de bot by Jeffery Deaver
My rating: 0 of 5 stars

Inhoud:
New York wordt geteisterd door de Knekelman, een demonische taxichauffeur die zijn passagiers hun rit met de dood laat betalen. Bij elke moord geeft hij de politie de kans zijn volgende slachtoffer te redden, mits zij de cryptische aanwijzingen die hij achterlaat op tijd kunnen ontcijferen.
De politie vraagt de hulp van Lincoln Rhyme, een collega die na een ongeluk volledig verlamd is geraakt. Hij schakelt Amelia Sachs in, een surveillante zonder enige ervaring in opsporingsmethodes. Zij fungeert als zijn ogen en slaagt erin sporen op te merken en veilig te stellen.
Bij elke aanwijzing trekt Rhyme de lus om de nek van de Knekelman strakker aan. Tot hij de ware reden achter de moorden ontdekt en erachter komt wie het volgende slachtoffer is...

Waardering:
Omdat ik, toen ik het boek las, nog geen beoordelingen en mening gaf over boeken is het voor mij niet mogelijk om nu een juiste waardering aan het boek te geven. Ik hoop in de aankomende jaren tijd te vinden om de serie weer op te pakken om opnieuw te lezen, zodat ik ook dit boek een waardering kan geven.

Overige boekinformatie:
Uitgeverij: Van Holkema & Warendorf
ISBN: 90.269.8198.9
303 pagina’s; paperback

Verfilming:
The Bone Collector - 1999; Regisseur: Phillip Noyce
Hoofdrollen: Denzel Washington, Angelina Jolie, Ed O'Neill, e.a.



View all my reviews

Geen opmerkingen: