Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

zondag 2 juni 2013

Molly Cochran en Warren Murphy: Verloren Stad


Verloren Stad
Verloren Stad by Molly Cochran
My rating: 3 of 5 stars

Inhoud:
Wanneer bergingswerker Sam Smith in de buurt van de berichte Bermudadriehoek gaat duiken, raakt hij op onverklaarbare wijze buiten bewustzijn. Eenmaal bijgekomen in het ziekenhuis herinnert hij zich een vrouwenstem die hem de diepte inlokte en een vreemd visioen: een stad aan de rand van een vulkaan die op uitbarsten stond.

Nadat Sam uitgebreid is onderzocht, blijkt dat zijn bloed is veranderd in een type dat bijna nooit voorkomt. Sams geval is niet uniek: er zijn nog enkele anderen die hetzelfde hebben meegemaakt. En net als Sam waren ook deze mensen vanaf hun geboorte paranormaal begaafd.

Wanneer Sam zich in de voorgeschiedenis verdiept, ontdekt hij dat zijn lotgenoten dood zijn, stuk voor stuk omgekomen bij op het oog ongevaarlijke ongelukken. Nu loopt ook Sams leven gevaar en de tijd dringt. Wie heeft het op hem gemunt en wat heeft de stad onder water ermee te maken...?

Waardering:
Een van de oude boeken die ik heb gelezen. Een apart verhaal waarin ik helemaal in verdronk. Het was leuk en goed geschreven. Mijn sterwaardering komt niet hoog. Vooral omdat ik kieskeurig ben en omdat het lang geleden is geweest dat ik het boek heb gelezen.

Overige boekinformatie:
Uitgeverij: Van Reemst
ISBN: 90.410.0624.9
426 pagina's



View all my reviews

Geen opmerkingen: