Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

donderdag 6 juni 2013

Preston & Child: Virus


Virus
Virus by Douglas Preston
My rating: 0 of 5 stars

Inhoud:
Zijn oog. Dat was ook zoiets: ze hadden allemaal bloeddoorlopen ogen gehad.
In de afgelegen woestijn van New Mexico doet een groep briljante genetici in het diepste geheim experimenten met het meest voorkomende virus ter wereld: het griepvirus.
Het farmaceutische concern GeneDyne denkt enorme winsten te behalen met een middel om griep te voorkomen. De remedie: manipulatie van het menselijk DNA.
Guy Carson, een jonge, ambitieuze wetenschapper ontdekt echter dat genetische manipulatie niet zonder risico's is: de kans is groot dat het griepvirus verandert in een killervirus.
Verbeten probeert Carson zijn collega's ervan te overtuigen dat ze verkeerd bezig zijn. Slechts een paar willen luisteren...

Waardering:
Omdat ik, toen ik het boek las, nog geen beoordelingen en mening gaf over boeken is het voor mij niet mogelijk om nu een juiste waardering aan het boek te geven. Ik hoop in de aankomende jaren tijd te vinden om de serie weer op te pakken om opnieuw te lezen, zodat ik ook dit boek een waardering kan geven.

Overige boekinformatie:
Uitgeverij: Luitingh~Sijthoff
ISBN: 90.245.3719.3
399 pagina's; pocket



View all my reviews

Geen opmerkingen: