Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

dinsdag 9 juli 2013

Stephen King: Dromenvanger


Dromenvanger
Dromenvanger by Stephen King
My rating: 0 of 5 stars

Inhoud:
Ooit veranderde een moedige daad voorgoed het leven van 4 Amerikaanse jongens.
een kwart eeuw later gaan zij nog steeds elk jaar samen jagen in de bossen van Maine. Dit keer stuiten ze op een verwarde man, die brabbelt over lichten aan de hemel. Voor ze het weten zijn de vrienden verwikkeld in een strijd met een wezen dat niet van deze wereld is. Hun enige kans ligt in hun verleden. En in de dromenvanger..

Waardering:
Omdat ik, toen ik het boek las, nog geen beoordelingen en mening gaf over boeken is het voor mij niet mogelijk om nu een juiste waardering aan het boek te geven. Ik hoop in de aankomende jaren tijd te vinden om het boek weer op te pakken om opnieuw te lezen, zodat ik ook dit boek een waardering kan geven.

Boekinformatie:
Uitgeverij: Luitingh-Sijthoff
ISBN: 90.245.4820.9
265 pagina's; Paperback



View all my reviews

Geen opmerkingen: