Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

dinsdag 9 juli 2013

Thomas Harris: Zwarte Zondag


Zwarte Zondag
Zwarte Zondag by Thomas Harris
My rating: 0 of 5 stars

Inhoud:
Als in New Orleans op Super Bowl Sunday de wedstrijd begint zullen 80.000 mensen sterven. Het stadion van de Super Bowl - in de VS hét sportevenement van het jaar - is opeens de gevaarlijkste plek ter wereld.

Michael Lander is de gevaarlijkste man van Amerika. Hij bestuurt elk weekend een tv-zeppelin die boven volgepakte stadions hangt. En hij is gestoord. Daarom is hij verleid door een mooie Palestijnse. Daar zal - op Super Bowl Sunday - de wereld getuige zijn van de moord op de Amerikaanse president en van het grootste bloedbad ooit vertoond. Tenzij iemand ontdekt wat Lander van plan is... en hem als eerste doodt.

Waardering:
Omdat ik, toen ik het boek las, nog geen beoordelingen en mening gaf over boeken is het voor mij niet mogelijk om nu een juiste waardering aan het boek te geven. Ik hoop in de aankomende jaren tijd te vinden om het boek weer op te pakken om opnieuw te lezen, zodat ik ook dit boek een waardering kan geven.

Boekinformatie:
Uitgeverij: Luitingh Sijthoff
ISBN: 90.245.3793.2
287 pagina's; Paperback



View all my reviews

Geen opmerkingen: