Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

woensdag 23 oktober 2013

Dennis Lehane - Over mijn lijk


Over mijn lijk
Over mijn lijk by Dennis Lehane
My rating: 0 of 5 stars

Een kind verdwijnt in Boston. 150 politiemensen zijn opzoek, maar dat is niet genoeg. Deze buurt in Boston is niet geschikt voor de onschuldigen, de weerlozen noch de oprechten. Hier wonen gebroken gezinnen, aan lager wal geraakte ex-veroordeelden en verbitterde wetshandhavers. Op een warme zomernacht ziet een apathische moeder zichzelf op de televisie. Haar 4-jarige dochter Amanda is enkele uren eerder uit haar bedje ontvoerd. De privé detectives Patrick Kenzie en Angela Gennares kunnen de smeekbeden niet weerstaan. Maar ondanks alle belangstelling stuit het onderzoek herhaaldelijk op een stenen muur. Amanda blijft weg alsof ze nooit heeft bestaan. Dan verdwijnt er een 2e kind. Patrick en Angie dwingen de hulp af van enkele louche figuren uit de Bostonse onderwereld en zetten zo hun relatie, hun gezonde verstand en hun leven op het spel.
---
Omdat ik, toen ik het boek las, nog geen beoordelingen en mening gaf over boeken is het voor mij niet mogelijk om nu een juiste waardering aan het boek te geven. Ik hoop in de aankomende jaren tijd te vinden om het boek weer op te pakken om opnieuw te lezen, zodat ik ook dit boek een waardering kan geven.
---
Boekinformatie:
Uitgeverij: The house of books
ISBN: 90.443.0010.5
384 pagina's; Paperback



View all my reviews

Geen opmerkingen: