Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

vrijdag 4 oktober 2013

Judith Krantz: Prinses daisy



Prinses daisy by Judith Krantz
My rating: 2 of 5 stars

Bij haar geboorte krijgt zij de namen Marguerite Alexandrovna Valensky, maar iedereen noemt haar Daisy. Daisy met het zilvergouden haar en de koolzwarte ogen, dochter van prins Stash Valensky en de romantische Amerikaanse filmster Francesca Vernond. Er is echter een geheim dat haar gelukkige wereld overschaduwt... Wannaar haar halfbroer Ram misbruik maakt van haar onschuld, stort haar droomwereld in en vlucht zij naar New York. Daisy vecht voor haar onafhankelijkheid in een wereld waarin North, haar roekeloze baas,
onmogelijke eisen aan haar stelt; waarin Patrick Shannon, een keiharde zakenman, zijn eigen plannen met Daisy heft en gelooft dat zelfs zíj te koop is. Maar dan, op het toppunt van haar eigen roem, laat Daisy de liefde toe in haar hart.

Ik ben niet een roman liefhebber vooral niet als de haat-liefde verhoudingen er vanaf springen. Echter dit boek was een apart verhaal dat wel lekker weg las, maar dat 200 pagina's minder had gemogen. Vaak heb ik hele stukken overgeslagen, omdat ze voor mij gevoel geen waarde of diepgang gaven aan het verhaal. Al met al een auteur die ik niet zo snel opnieuw zou kiezen. Ondanks dat het boek lekker weg te lezen is, heeft het verhaal me niet echt kunnen bekoren. Daarom twee sterren. Het is gewoon niet mijn genre.
---
Uitgeverij: Elsevier
ISBN: 90.10.03333.9
526 pagina's; Hardcover

Het boek is verfilmd



View all my reviews

Geen opmerkingen: