Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

zaterdag 2 november 2013

Ton Theunis: Nordica


Nordica
Nordica by Ton Theunis
My rating: 3 of 5 stars

Helaas kan ik niets over het boek vertellen, omdat ik nog niet volledige verslagen schreef.
Daarnaast heb ik het boek ook niet meer in mijn bezit en kan ik het ook op dit moment niet herlezen.
Excuus hiervoor.
---
Blijkbaar heeft het boek me wel gepakt, want met drie sterren een gemiddeld score geeft toch aan dat het interessant boek was.
---
Ton Theunis een Nederlandse auteur geboren in 1959 heeft gewerkt voor het ministerie van Justitie. Zijn ervaringen en kennis gebruikt hij nu voor zijn boeken. Daarnaast is hij eigenaar van een reclame- en marketingbureau te Almere. Meer informatie is te vinden op
http://www.tontheunis.nl
http://www.linkedin.com/in/tontheunis
---
Boekinformatie:
Uitgeverij: De Boekerij
ISBN: 9789022539170
271 pagina's; Paperback


(G2007/31)

View all my reviews

Geen opmerkingen: