Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

zaterdag 15 maart 2014

Michael G. Gill: How Starbucks Saved My Life


How Starbucks Saved My Life
How Starbucks Saved My Life by Michael Gill
My rating: 5 of 5 stars

Michael Gill, was een gerespecteerde man ,die bij een groot advertentiebedrijf werkte. Totdat hij op een dag doore een collega die hij heeft opgeleid te horen krijgt dat hij ontslagen is na meer dan 25 jaar voor het bedrijf te hebben gewerkt.
Tien jaar lang moddert hij om zijn eigen bedrijf op te zetten en om naam op te bouwen. Dit lukt moeizaam en langzaam verandert zijn leven van succesvol naar rotzooi. Vooral als blijkt dat zijn minnares zwanger blijkt te zijn.
Als hij op een bepaalde dag een baan aangeboden krijgt bij Starbucks door Crystal, een Afro-Amerikaanse vrouw, is dit het begin van een grote verandering op 64-jarige leeftijd de blanke man Michael Gill.
---
Het boek heb ik gelezen in het Engels. Het was heerlijk makkelijk om te lezen en op sommige momenten best wel emotioneel.
Het is een verrassend boek. Als ik de kaft had gezien in de winkel zou ik het boek niet eens hebben gepakt, maar door toeval kreeg ik het boek in handen en ik heb genoten.
---
boekinformatie:
©2007 1e editie US-Gotham Books
©2007 HarperCollins Publishers
ISBN 978.0.00.725545.0
266 pagina's; Hardcover

(G2009/35)

View all my reviews

Geen opmerkingen: