Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

zondag 27 juli 2014

Arnon Grunberg: Het aapje dat geluk pakt


Het aapje dat geluk pakt
Het aapje dat geluk pakt by Arnon Grunberg
My rating: 3 of 5 stars

Het boek leest lekker weg. Het onderwerp is herkenbaar.
Een man wordt verliefd en komt in de problemen.
Wat mij tegenvalt is de schrijfstijl van Grunberg.
Mogelijk houd ik van te makkelijke boeken, maar de schrijfstijl trekt mij niet aan en houdt me niet vast. Ondanks dat dit boek lekker snel leest, mogelijk meer doordat ik het snel uit wil hebben, zal ik op dit moment geen andere boeken willen lezen.

Misschien over een aantal jaren, maar nu nog niet.
---
Uitgeverij De Bijenkorf
ISBN: 978.90.7144.298.8
87 pg's; pocket

(G2008/21)

View all my reviews

Geen opmerkingen: