Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

zondag 27 juli 2014

Philipp Vandenberg: Het Golgotha-dossier


Het Golgotha-dossier
Het Golgotha-dossier by Philipp Vandenberg
My rating: 3 of 5 stars

Ik heb veel gehoord over de schrijfstijl van Vandenberg. Dat maakte dat ik heel nieuwsgierig werd. Het waren vooral lovende woorden die maken dat je met te veel verwachtingen aan een boek begint.
Dat was hier dus ook zo. Het maakte dat ik me teleurgesteld voelde en dat ik niet begreep waarom er lezers waren die zo lovend zijn over Vandenberg.
Het verhaal was niet heel slecht, maar het was vermoeiend. Het verhaal trok me niet mee en hield me niet vast. Met gemak kon ik het boek wegleggen. Persoonlijk vond ik de schrijfstijl niet prettig.
Wat wel goed geschreven was, waren de onderbouwingen waarom bepaalde instanties iets deden. Dat zat wel dusdanig goed in elkaar dat het je wel bezig zou kunnen houden.
Alleen daarom krijgt het boek van mij 3 sterren.
---
Uitgeverij: Karakter Uitgevers BV
ISBN: 90.6112.045.4
320 pg's; Paperback

(G2008/20)

View all my reviews

Geen opmerkingen: