Currently reading

Trisha's currently-reading book montage

Getuige
De Grote Zaal
De Verloren Vogel


Trisha's reading »

vrijdag 17 oktober 2014

Cecelia Ahern - De plek van de verloren dingen


De plek van de verloren dingen
De plek van de verloren dingen by Cecelia Ahern
My rating: 1 of 5 stars

Helaas, Ik kan het boek niet meer beoordelen dan met 1 ster. Ik kan me  niet vinden in het boek en heb het daarom ook niet uitgelezen. Of het ligt aan mijzelf, maar het boek pakt me niet.
Ik heb het geprobeerd, maar het is een boek dat niet voor mij is. Ik moet teveel moeite doen om het boek weer op te pakken. Ik heb moeite met me te concentreren, maar dit boek kan me helemaal niet boeien. De zinnen zijn kort, maar het taalgebruik maakt dat ik me irriteer aan de schrijfwijze van deze schrijfster. Misschien dat ik ooit in de toekomst het boek nog een keer probeer, maar voor nu hoeft het even niet meer.

Ik blijf me afvragen in welke genre ik het boek moet plaatsen. En het irriteert me.
Het springen tussen de verschillende plaatsen en de kinderlijke manier van schrijven. De cover maakt het gevoel dat het een Chicklit is, maar ik weet niet goed of ik het goed aanduid. Maar ik krijg het gevoel dat het een zoetsappig, niet duidelijk verhaal is. Daarnaast pakt het me niet. Het neemt me niet mee in het verhaal.

Ik vind het jammer, maar dit boek is echt niets voor mij.


[G2014]


View all my reviews

Geen opmerkingen: